آموزش, موبایل

۵ تا از بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون

5 تا از بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی.فروشگاه بای زی buyzi.ir بایزی

بهترین گوشی های شیائومی:

در این مقاله قصد داریم به شما چند تا از بهترین گوشی های شیائومی را از نظر کیفیت و کارایی به شما معرفی کنیم طبق تجربیات کاربرات و نظرات شما.

بعد از سامسونگ و آیفون گوشی های شیائومی پرفروشترین گوشی بازار هستند . از اونجایی که تنوع گوشی های شیائومی خیلی بالا است و رنج قیمتی خیلی مختلفی هم دارد من امروز به شما گوشی های اقتصادی این برند رو معرفی میکنم که  کیفیت و مشخصات خوبی دارند.

Redmi 9c

اولین گوشی که میخوام معرفی کنم Redmi ۹c هستش .جنس بدنه از پلاستیک مرغوب درست شده و حسگر اثر انگشت داره.

قسمت نمایشگر Redmi 9C جاییه که یه نمایشگر IPS با اندازه ۶.۵۳ اینچ دیده میشه. رزولیشن آن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسله که در این بازه قیمتی رزولیشن های ۱۰۸۰ ندارد و این صفحه نمایشگر با ۷۲۰ دارد که بازهم از رقبای سامسونگ بهتره. حاشیه های  نمایشگر Redmi 9C از بقیه برند ها و گوشی ها کمتره و درمجموع صفحه نمایشش یه مقداری از بقیه بزرگتره. مشکل نمایشگر های IPS اینه که زیر نور شدید مثل نور افتاب خیلی نمیتونید تو زوایای مختلف جزئیات رو ببینید. در مجموع نمایشگر این گوشی قابل قبوله و خوب عمل کرده و از یه گوشی اقتصادی نباید انتظار خیلی زیادی داشت.

این گوشی باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت داره که شارژ دهیش واقعا خوب و راضی کنندست و نسبت به سامسونگ خودش که ظرفیت باتری کمتری دارن خیلی بهتر عمل میکنه. باتری این گوشی زیر استفاده های سنگین یه روز کامل دووم میاره و رو استفاده های معمولی شاید تا فردا صبح هم  برسونه.

Redmi9c شیائومی در فروشگاه بای زی buyzi.ir بایزی

Redmi 10 a

۲-گوشی بعدی گوشی شیائومی Redmi 10 a هست که یه گوشی با کیفیت و اقتصادی دیگ است. این گوشی یه نمایشگر ۶.۵۳ اینچی داره که از نظر روشنایی از بقیه یه مقدار بهتره. از نظر کیفیت و کوالیتی با رقبای خودش  تقریبا مثل  هم هستن. باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر داره که مناسبه م صفحه نمایش کم مصرفی هم داره که میتوانید از شارژ این گوشی ۲ روز  استفاده کنید.یه ویژگی خوب در سخت افزار این گوشی هست که مموری DDR4X داره که به نسبت Redmi 9C که DDR3 داره یا a03s از نظر مموری و سرعتش یه مقداری بهتره. برای دیدن قیمت این گوشی و مشخصات میتوانید از سایت بای زی مشاهده کنید

Redmi 10a در فروشگاه بای زی buyzi.ir بایزی

Redmi note10 5G

۳- گوشی سوم گوشی Redmi note10 5G است که هم قیمت خوب و کیفیت خوبی داره. یکی از مزیت هایی که شیائومی داره اینه که اصلا کیفت ساخت گوشی هایش رو پایین نمیاره در این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک و ماته و وقتی زیر نور تکونش بدین قاب پشتی یه تغییر طیف باحال داره که جذابیتش رو بیشتر می‌کنه.یه حسگر سریع داره که خیلی سریع میتونه اثر انگشت شما رو تشخیص بده. صفحه نمایش این گوشی کیفیت خوبی داره و رنگارو کاملا طبیعی نشون میده.سه تا دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی روی ردمی نوت ۱۰ ۵G قرار گرفته.دمی نوت ۱۰ ۵G یه باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. برای مشاهده قیمت و مشخصات میتوانید به لینک درج شده در خط اول یا سایت بای زی مراجعه کنید

Redmi note10 5G در فروشگاه بای زی buyzi.ir بایزی

 Redmi 10S

۴- شائومی ردمی ۱۰s یکی از دیگه از گوشی های با کیفیت خانواده گوشی های اقتصادی شیائومی است که استقبال خوبی ازش شده. این گوشی گواهینامه IP53 را دارد که در برابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم می‌کند البته انتظار اینکه گوشی را در آب غوطه ور کنید و سالم بمونه را نباید داشته باشید. از پردازنده Helio G95 شرکت مدیاتک استفاده می‌کند و در اسکرول و عملکرد های چند وظیفه‌ای خوب عمل میکند و تو بنچمارک‌های نمره خیلی خوبی کسب کرده. کیفیت رنگ و تصویر خوبی داره این گوشی چون از پردازنده  نمایشگر AMOLED استفاده کرده. کیفیت باتری خیلی خوب و کم مصرفی داره که یه ویژگی قابل قبول در این گوشی به شمار میاد. دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل است. همچنین یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق دارد.

شیائومی مدل Redmi 10S در فروشگاه بای زی buyzi.ir بایزی

 Redmi 9A

۵- گوشی اخر گوشی شیائومی مدل Redmi 9A است که این گوشی بدنه پلاستکی داره که مانع عرق کردن و لغزیدن میشه و جای اثر انگشت و لکه روی گوشی به خودش نمیگیره و همواره تمیز میمونه. در سمت چپ نمای پشتی تک دوربین اصلی شیائومی ردمی ۹a قرار گرفته و دارای وضوح ۱۳ مگا پیکسلی است. کیفیت عکس‌برداری این دوربین در نور روز بسیار خوب است. رزولوشن صفحه نمایش شیائومی ردمی ۹a برابر با ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و در هر اینچ ۲۶۹ پیکسل را به نمایش می‌گذارد. یکی از ویژگی های این نمایشگر از نوع IPS LCD است، می‌تواند تصویر را با وضوح HD به شما نمایش دهد. گوشی‌های شیائومی معمولا از نظر نرم‌افزاری عملکرد خوبی دارند. استفاده از اندروید ۱۰ برای این گوشی به شما امکان لذت بردن از ویژگی‌های جذاب جدیدترین نسخه اندروید را می‌دهد. همچنین رابط کاربری MIUI 12 استفاده از گوشی را برای شما هیجان‌انگیزتر خواهد کرد. خوشبختانه شیائومی برای عرضه به‌روزرسانی‌های رابط کاربری خود به قیمت گوشی‌ها توجهی نداشته و آن را برای همه گوشی‌ها عرضه می‌کند. به همین دلیل شما می‌توانید بلافاصله پس از عرضه به‌روزرسانی‌ها آن‌ها را دانلود و نصب کنید و از امکانات جدید استفاده کنید.  برای مشاهده قیمت و مشخصات اینجا کلیک کنید.

Redmi 9A شیائومی در فروشگاه بای زی buyzi.ir بایزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *