موبایل, آموزش

۱۰ تا از بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری

10 تا از بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری بهترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی از نظر باتری ۱. ردمی 10 پرایم ۲. پوکو C40 ۳. ردمی 10 پاور بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ شیائومی از نظر باتری ۱. ردمی نوت 10 پرو ۲. پوکو X4 Pro ۳. ردمی نوت 11 پرو پلاس ۴. پوکو X5 Pro 5G ۵. ردمی نوت 12 پرو پلاس بهترین گوشی‌های قاتل پرچمدار شیائومی از نظر باتری ۱. پوکو F4 GT ۲. شیائومی 12T بای زی buyzi.ir بایزی

حجم باتری و سرعت شارژ و میزان شارژدهی از مهم ترین فاکتور هایی هستند که ما برای خرید یک گوشی باید در نظر داشته باشیم.

باید دقت کنید که حجم بالای باتری نشان دهنده شارژ دهی خوب و بالا نیست. چند تا از عواملی که در شارژ دهی باتری نقش دارند میتوان به نرخ نوسازی، مصرف تراشه، بهینگی سیستم عامل و رابط کاربری اشاره کرد. پس موقع خرید گوشی علاوه بر ظرفیت باتری به موارد و ویژگی های دیگه هم توجه کنید.

در این مطلب برای شما بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری را در تمامی رنج قیمت خواهیم گفت.

بهترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی از نظر باتری

  • ۱. ردمی ۱۰ پرایم
  • ۲. پوکو C40
۳. ردمی ۱۰ پاور

بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ شیائومی از نظر باتری

  • ۱. ردمی نوت ۱۰ پرو
  • ۲. پوکو X4 Pro
  • ۳. ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس
  • ۴. پوکو X5 Pro 5G
  • ۵. ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

بهترین گوشی‌های قاتل پرچمدار شیائومی از نظر باتری

  • ۱. پوکو F4 GT
  • ۲. شیائومی ۱۲T

ارتباط مستقیم نرخ نوسازی با مصرف باتری در گوشی یکی دیگر از مسائلی است که تاثیر دارد. به این معنی است که هرچه نرخ نوسازی بالاتر باشد مصرف باتری نیز بالاتر است. این یکی از موضوعات مهمی است که برای گیمیر ها اهمیت بالایی دارد اما کاربران عادی که از گوشی خود برای استفاده روزمره است باید توجه داشته باشید که  ریفرش ریت بالا باعث هدر رفتن باتری شما میشود. پس بهتره اگر روان بودن انیمیشن‌ها و پیمایش روان‌تر داخل رابط کاربری اهمیت چندانی برایتان ندارد، برای افزایش شارژدهی باتری، نرخ نوسازی گوشی را به ۶۰ هرتز کاهش دهید. امروزه گوشی های پرچم دار تولید شده و با توجه به استفاده کاربری شما نرخ نوسازی رو تغییر میدهد و هیچ نیازی نیست که شما برای افزایش طول عمر باتری خود آن را روی ۶۰ هرتز تغییر دهید چون از فناوری LTPO استفاده میکنند.

تراشه

برای تراشه گوشی هم باید به چند ویزگی کوقع خرید دقت کنید . برای تراشه اول باید به نسل آن دقت کنیم چرا که هر سال  جدید تر و کارآمد تر و بهینه تر میشود.

البته که تراشه های جدید همان اراشه های قدیمی هستند که با سرعت بالاتر و تولید گرما کمتر و مصرف انرژی کمتر تولید شده اند و در نهایت بر عمر باتری شما تاثیر میگذارند.

بهینگی سیستم‌عامل

در نحوه به کارگیری قدرت تراشه بهینگی سیستم عامل نیز بی تاثیر نیست. هر سیستم عامل با توجه به نحوه مدیریت  core system services میزان تقاضا CPU  را میدیریت میکند و این کار خیلی تاثیر در عمر باتری گوشی شما دارد.

ما در این مقاله برای شما بهترین گوشی های شیائومی تولید در این ۲-۳ سال اخیر را برسی و نشر داده ایم تا در تص۳میم گیری شما در خرید کمکی کرده باشیم همچنین میتوانید از سایت خود ما buyzi.ir  انواع گوشی های باکیفیت شیائومی را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *